Dashboard | +Follow
maa story
happy 1year Anniversary :*
Sunday 25 November 2012 03:28 0 comelcomel

 
 syaQirin harIth's girlfriend ;)
 
 
hyee cute , hi ensem . how are you ? what are your doing now ? had your dinner ? okeyh . be nice if you already eat . now , the clock showed it at 3.15 am . nazihaaaa ! You know you're in the morning . go to sleep lah . you're the new kid smallest . ehh ! hello , I'm teen okeyh * flips hair *. okeyh , okeyh . today I have one story that I want to convey . This story is very happy and overwhelmed . want to know what ? let's begin!!
 
syaQirin i just want you . I dont want anyone else . Done 1 year . yess tak pernah lama mcmni dgn org lain . even dgn ex yg lain :) syaq jnji dgn aku satu bnde k ? aku nak dgn kau . forever with you :*
syaq ada satu bnde yg aku tak suka psal kau hahhaaha . joke joke :* sbb kau suka sgt buat aku mrah lepastu bila aku tgh mrah kau suka bgi ayat sweet sweet . woi klau aku ada dgn kau , aku dah lame geletek kau puas puas kau tau ? dia suka buat aku mrah , buat aku ngis ,  buat aku sedih . tpi mumy ckp ' klau kau byk ngis psal syaq means kau mmg sayang dia truthly dpd hati kau sbb kau ngis sbb dia ' hahah see syaq sayang ? aku selalu ngis psal kau . 

aku rasa mcm nak cekik cekik je kau :p kau suka mcmtu . suka perli aku . tak padan dgn tua ! hhaha . tau tak aku rindu kau ? alahh kau mana rindu aku kan ? kan gila ? ckp je lah :p Haha . rinduuu serindu rindunyaa *nnyi lagu * sory wak petir eh ? takpe sape suruh dgr aku nnyi hehe :p Hhaha sayang happy aniveceli  wan ear . what ? happy anniversary 1 year sayang :* Tak pernah lame mcmni dowh dgn kau . well aku harap smpai bila bila . tpi aku tknk hrap yg lebih pun . just nice klau kita mcmni :) Kan sayang kan ? aku nak kau jaga diri , jage mkan kau , diet eh ? kau tu dah lah gemok :* Haha *iloveyouandiwantyou :*

23th november 2011 you are offcally mine :) thank you for everything syaqirin harith . you really change 
my life . you always make me laughing . the presence of you in my life was the percious gift form allah . aku gembira bersama kau . seandainya aku pergi , percayalah yang ada lebih baik yang mampu menjaga kau daripada aku . dan saat itu aku hanya mampu lihat dari jauh . di atas sana :) setahun aku  bersama kau , syaQirin harIth . jika dia jodohku . eratkanlah jodoh kami . jika dia bukan jodohku , beri kami jalan yang terbaik agar tidak saling menyakiti . aminnn :) aku betul-betul bahagia dan gembira jangan pernah berhenti sayang aku tau tau :) setiap yang terjadi ada kenangannya yang tersendiri , dan kau , kenangan paling indah dalam hidup aku .  wahai bulan tolong cakap kat cinta hati aku yang aku rindu dan cinta dia . 

you , happy 1year anniversary . ;) nk minx maaf if I ade buat slh ngan you . satu lagi I tak tahu pon yang you kecewe sbab I selalu cerita pasal llky yang mint kat I . itu pon zaty yang bigi tahu kat I . I mintak maaf kay . I janji I tak akan buat you kecewe + jealous . klu I tercakap you marah lah I . keyh sayang . muahhh :* thun depan you SPM kan ? so , good luck b . syg akn doakn kejayaan b . syg tak kesah klu thun depan b tak mesj syg , syg paham . SPM lagi penting kan dari makwe ? I awalys pray for you dear . *Iloveeverythingsaboutyou :) nak tgk boypering aku tak ? comel gila . bak kata budx2 darjah 5 muka dia mcm harris ik3 . omgg !

 heartbeat pengarang jantung saye :)
  Dear syaQirin harIth , awak comel mcm Prince Charming , tehehe :*

act , pic dkt ats yg ensem nieyh boyfiee aku , :) ensem kan ? alaa , taxpayah ckp . aku da tahuu da . corfirm lha ensem . kalah kaw . :P . name dy syaQirin harith . 16years old . dy stay kt jaybee . :D . jgn ambik dia tautau ? janji ? oke , aku pegang janji kaw tuh . :P aku syng budx gemok ni sngt2 , act , kiteorg couple , 23.11.11 , aww , time couple dgn boyfiee aq niey mmg hepy gile . mcm dunia nieyh aq yg punye . haha . *K aku merepek . :3 eyh !! doakn kiteorg bahagia tautau ? siapa yg doakn tuh nty aq bagi chocolate besar bapak ehh . :P kcunn ! 




XOXO, SCHAA



search!

search anything what you want oky?




Le Onwer


AN ANGLE FR MY PARENTS;HAKIMI
Aisya Naziha Binti Sape'e
16yerars old (2015)
Respect me, then I will finally respect you. Thank You :)

click here!

dairy
about
Exchange Link
goodies

Contact Me

: AisyaNaziha
: aisyaSapee
:aisyanazihaa
: aisyaSapee
: nazihaII
: aisya_naziha@yahoo.com

Blog Archive

Sejarah mungkin berulang.

Credits


Edited : SCHAA